dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Oró Badia, Ignasi |
dc.date.accessioned |
2014-07-17T11:24:06Z |
dc.date.available |
2014-07-17T11:24:06Z |
dc.date.created |
1998-07 |
dc.date.issued |
1998-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/238007 |
dc.format.extent |
11 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 1998, Núm. 2 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació secundària obligatòria |
dc.subject.other |
Ensenyament--Innovacions |
dc.title |
L'ensenyament Secundari Obligatori (ESO), entre la innovació i les dificultats quotidianes |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |