Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/23479
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GPLN - Grup de Processament del Llenguatge Natural |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria |
dc.contributor.author | Pérez Poch, Antoni |
dc.contributor.author | Kanaan Izquierdo, Samir |
dc.contributor.author | Olmedo Torre, Noelia |
dc.contributor.author | Farrerons Vidal, Óscar |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.citation | Perez-Poch, A. [et al.]. L'e-portafoli de l'estudiant en la fase inicial. A: Jornada d'Innovació Docent UPC. "Bones Pràctiques docents: metodologies actives a l'aula". Barcelona: 2014, p. 144-155. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/23479 |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | http://www.upc.edu/bonespractiquesdocents/2013/ca/ |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu |
dc.subject | Electronic portfolios in education |
dc.subject | Dossier de l'estudiant |
dc.subject | ePortafoli |
dc.subject | metodologia activa |
dc.subject | qualitat docent |
dc.subject | Portafolis electrònics en educació |
dc.title | L'e-portafoli de l'estudiant en la fase inicial |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |