dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
dc.contributor |
Arnedo Pena, Alfredo |
dc.contributor |
Just Calderer, Martí |
dc.contributor.author |
Santasusana Isach, Miquel |
dc.date |
2013-05 |
dc.identifier.citation |
DOCUMENTUM-0b004e2180a2fe71 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/21866 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Materials i estructures::Materials i estructures metàl·liques |
dc.subject |
Industrial buildings |
dc.subject |
Nau Industrial |
dc.subject |
Metàl·lica |
dc.subject |
Logística |
dc.subject |
Gelosia |
dc.subject |
Projecte Constructiu |
dc.subject |
Edificis industrials |
dc.title |
Projecte constructiu de nau logística amb estructura metàl·lica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
L’objectiu del projecte és el disseny d’una nau industrial destinada al magatzem logístic de mercaderia empaquetada amb sistema de pelleteria europeu estàndard. L’abast del projecte és la totalitat de l’obra civil per la construcció de la nau industrial en el solar del polígon industrial en qüestió que ja està urbanitzat. S’inclou el disseny i el càlcul dels elements constructius definitoris de la nau industrial així com l’estructura metàl·lica, els tancaments, la coberta, el paviment, la fonamentació, el drenatge, etc. No es contempla incloure en aquest document, el projecte d’activitats ni el projecte instal·lacions necessaris per obtenir la llicència d’activitats així com llicència ambiental. S’inclou tota la informació tècnica necessària perquè el projecte s’ajusti estrictament a la normativa aplicable, el Codi Tècnic de l’Edificació. Moltes d’aquestes justificacions específiques de cada element constructiu o àmbit es troben inclosos en annexes de justificacions de càlcul i dimensionament que tenen un enfocament més acadèmic però alhora el doten de plena validesa com a projecte executiu d’obra civil.El terreny actual del solar té una superfície amb poca pendent que s’anivella amb pendents de com a màxim 5% per deixar la nau i els passos circumdants a la mateixa altura. El tancament de la parcel·la es amb murs que salven els desnivells i asseguren un sòcol mínim sobre el qual es munta una tanca metàl·lica que assoleix la cota mínima de 1,80.La nau es pot accedir des de dos carrers, l’accés de l’autovia i el carrer Tomàs Viladomiu. L’accés Sud (accés a autovia) està pensat bàsicament per a l’entrada i sortida dels camions que operaran en la nau. Els accessos des del carrer Tomàs Viladomiu són per l’accés dels vehicles privats i furgonetes per a la distribució de paquets. La nau fa 80,50 metres d’amplada i 95m de profunditat; l’altura lliure requerida per a l’activitat son 9 metres sobre rasant. L’estructura de la nau és resol amb dues gelosies de perfils tubulars d’acer de llum 40 metres cada una amb un sol pilar entremig dotant-la d’una gran diafanitat..El tancament de la nau és mitjançant plaques de formigó prefabricat i la coberta és resol amb panell Sandwich i lluernaris de policarbonat de 1,20 m d’ample sustentats sobre un sistema de corretges amb perfils laminats d’acer.El paviment interior i exterior de la nau és de 21 cm de formigó sobre una base de 20cm de tot ú. L’esplanada es realitza anivellant i tractant les terres pròpies del terreny que han estat classificades com a material adequat. La fonamentació és semi profunda mitjançant sabates superficials que es recolzen en pous de formigó en massa fins arribar a l’estrat rocós que es troba a uns 4,00 m de profunditat en mitjana. |