Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/232705

La actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedin
Naya Mercadal, Albert
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Fondevila i Gascón, Joan Francesc,
L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat d'entretenir-se i informar-se. Tot això ha fet que molts mitjans de comunicació tradicionals hagin hagut de renovar-se per oferir als usuaris un servei que anys enrere ni es plantejaven i que en alguns casos els ha agafat desprevinguts. Per això, el present Treball Final de Carrera analitza l'activitat dels mitjans El País, El Mundo, La Vanguardia i El Periódico de Catalunya a les xarxes socials Google+ i LinkedIn. La popularitat, la interactivitat i la influència seran factors determinants per veure quin és el mitjà que realitza un millor ús d'aquestes xarxes socials, minoritàries, que guanyen terreny en el dia a dia.
2014-06-10
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Mitjans de comunicació de massa
Diaris
Xarxes socials
Google+ (Recurs electrònic)
LinkedIn (Recurs electrònic)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
67 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-NAYA-2014.pdf 2.393 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters