dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
dc.contributor.author |
Lázaro Aparicio, Araceli |
dc.date.accessioned |
2014-06-10T06:05:27Z |
dc.date.available |
2014-06-10T06:05:27Z |
dc.date.created |
2006-09-01 |
dc.date.issued |
2008-03-01 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/232700 |
dc.format.extent |
12 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
dc.relation.ispartof |
Educació social: revista d'intervenció socioeducativa, Núm 38 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ |
dc.rights |
© L'autor/a |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Polítiques públiques |
dc.subject.other |
Infància -- Aspectes socials |
dc.subject.other |
Adolescència -- Aspectes socials |
dc.title |
L'espai dels Observatoris en el marc de les polítiques públiques d'infancia adolescencia |
dc.title.alternative |
El espacio de los Observatorios en el marco de las políticas públicas de infancia y adolescencia |
dc.title.alternative |
The place of observatories in public policies on childhood and adolescence |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
L'educació, la salut i la protecció són els drets més coneguts i respectats pels adults, pero hi ha un ciar deficit en re lació amb els drets relac ionats amb I 'exercici de la participació i l' expressió. El coneixement deis drets d'ex pressió i participació de la in fancia es dóna més entre els polítics i educadors socialsqueentreels pares i professors,el que seria un indicador
d' una manca greu de polítiques insütucionals i culturals. Les polítiques de família reforcen a:
la institució familiar i, per tant, poden incloure els in fants sense donar- los protagonisme.
Per contra, les polítiques específicament adreçades a la infancia i adolescencia afavoreixen el procés d' autonomització i responsabilitzacióen el desenvolupament dels infants i joves. |