To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21670

Proyecto para el diseño e implementación de un plan de captación y fidelización de clientes utilizando recursos y herramientas internet
Herrer Riu, Carlos Alberto
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Sánchez Rodríguez, Víctor
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Comerç electrònic
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
Social media--Marketing
Competitiveness (Economics)
Electronic commerce
Comerç electrònic -- TFC
Marquèting en Internet -- PFC
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Dollarhide, Christopher; Herrer Riu, Carlos Alberto; Kunze, Nadine; Sirven, Simon; Vitkus, Egidijus
 

Coordination

 

Supporters