Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/21670

Proyecto para el diseño e implementación de un plan de captación y fidelización de clientes utilizando recursos y herramientas internet
Herrer Riu, Carlos Alberto
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Sánchez Rodríguez, Víctor
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Comerç electrònic
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
Social media--Marketing
Competitiveness (Economics)
Electronic commerce
Comerç electrònic
Marquèting en Internet
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Dollarhide, Christopher; Herrer Riu, Carlos Alberto; Kunze, Nadine; Sirven, Simon; Vitkus, Egidijus