Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/231968

Análisis de la comunicación verbal y no verbal de Josep Guardiola y su influencia pública
Giménez Franco, Víctor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Muñoz Roca, María
El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza el seu discurs per impactar a tots els seus públics. Partint del seu discurs comunicatiu com a base del treball, analitzarem també el què i el com de la seva comunicació, la seva actitud amagada darrere les seves paraules, com interactua amb els seus interlocutors o el reflex de les seves expressions corporals. Descobrirem per què és actualment un dels màxims referents quan parlem de comunicació i influència en el mon del esport. Comprovarem per què la figura del tècnic ha aconseguit la notorietat que té i ha arribat al referent comunicatiu actual.
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació verbal
Comunicació no verbal
Guardiola, Pep, 1971-
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
105 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-GIMENEZ_FRANCO-2014.pdf 1.944 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem