dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Mañé Montané, Núria |
dc.contributor.author |
Mallafré Vilalta, Mariona |
dc.date.accessioned |
2014-06-06T11:48:16Z |
dc.date.available |
2014-06-06T11:48:16Z |
dc.date.created |
2014 |
dc.date.issued |
2014-06-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/231967 |
dc.description.abstract |
Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels
nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament
d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de
comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves
necessitats per arribar a complir amb els seus objectius. |
dc.format.extent |
62 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Màrqueting personal |
dc.subject.other |
Xarxes socials en línia |
dc.title |
Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |