Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/231967

Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
Mallafré Vilalta, Mariona
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Mañé Montané, Núria
Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting personal
Xarxes socials en línia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
62 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-MALLAFRE-2014.pdf 4.599 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem