dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Santana López, Eva |
dc.contributor.author |
Maura Alemany, Juan |
dc.date.accessioned |
2014-06-06T10:55:25Z |
dc.date.available |
2014-06-06T10:55:25Z |
dc.date.created |
2013-12 |
dc.date.issued |
2014-06-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/231959 |
dc.format.extent |
101 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Marques comercials |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Apple Computer, Inc. |
dc.title |
Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin". |