Título:
|
Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta
|
Autor/a:
|
Maura Alemany, Juan
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva |
Resum:
|
En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin". |
Fecha de creación:
|
06-06-2014 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Marques comercials Màrqueting Apple Computer, Inc. |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
101 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|