Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/231959

Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta
Maura Alemany, Juan
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva
En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Marques comercials
Màrqueting
Apple Computer, Inc.
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
101 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-MAURA-2013.pdf 1.052 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem