Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/231957

El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013
Llorens Corbellini, Priscila
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco,
El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació en l'empresa
Moda
Custo Barcelona (Firma comercial)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
93 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-LLORENS-2014.pdf 3.762 MB PDF

Mostra el registre complet del document