Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/231957

El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013
Llorens Corbellini, Priscila
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco,
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació en l'empresa
Moda
Custo Barcelona (Firma comercial)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
93 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-LLORENS-2014.pdf 3.762 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem