Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/23055
Títol:
|
L'Ensenyament de l'urbanisme com a procés generador de canvi
|
Autor/a:
|
Matilla Ayala, Javier
|
Altres autors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori |
Abstract:
|
Després d’analitzar la situació actual dels estudis d’urbanisme, l’autor enumera quins són els principals reptes que ha d’afrontar l’ensenyament d’aquesta disciplina i assenyala el camí cap a un nou model educatiu més centrat en la capacitat de reflexionar i d’aprendre de l’alumne que en el professor i en la doctrina que s’ha de transmetre. |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme::Projecte urbà -City planning--Study and teaching -Urbanisme -Ensenyament -Cultura urbanística -Urbanisme--Ensenyament |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Article - Versió publicada Article |
Compartir:
|
|
Mostra el registre complet del document