Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/231080

Logopèdia i educació
Garriga Ferriol, Enriqueta; Sánchez Navarro, Dolors
Aquest article té per objectiu descriure com, des de la practica logopèdica i a partir d'una determinada manera d'entendre l'adquisició del llenguatge, s'orienta un model de treball inclusiu per abordar les dificultats del llenguatge en el context escolar. Es revisa breument el marc teòric i els principis de la intervenció naturalista i els nous reptes que aquest enfocament planteja pel que fa a l'avaluació i a la intervenció en contextos naturals i vinculats amb el currículum.
2005
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Llenguatge i llengües -- Adquisició
Trastorns del llenguatge
Intervenció educativa
Logopèdia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
15 p.
Artículo
Artículo
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull
Aloma, 2005, Núm. 17
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
99443-154504-1-PB.pdf 237.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a