dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Castellana, Montserrat |
dc.contributor.author |
Sala Bars, Ingrid |
dc.date.accessioned |
2014-05-23T11:27:35Z |
dc.date.available |
2014-05-23T11:27:35Z |
dc.date.created |
2006 |
dc.date.issued |
2006 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/230919 |
dc.format.extent |
18 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2006, Núm. 18 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Espai Europeu d'Educació Superior |
dc.subject.other |
Discapacitats |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
dc.title |
La inclusión de los estudiantes con discapacidad en la universidad: un reto para la universidad española en el nuevo espacio europeo de la educación superior |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |