Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/230181

Avaluació integral de l'impacte del màster en lideratge de la transformació socioeducativa
Evaluación integral del impacto del máster en liderazgo de la transformación socioeducativa;
Comprehensive assessment of the impact of the master's in leadership of socio-educational transformation
Marzá Ibáñez, Vicent
Vilar Martin, Jesús
Aquest article analitza els resultats obtinguts amb l’avaluació de l’impacte del Màster enPedagogia Social i Comunitària: Lideratge de la Transformació Socioeducativa (MPS) i presenta les característiques del mètode d’avaluació proposat. La necessitat de determinar quins són els canvis (tant personals com laborals) que generen las formacions i la voluntat de millora contínua dels programes ha fomentat la posada en pràctica de diferents mecanismes d’avaluació d’impacte. Aquest estudi, a més d’avaluar genèricament l’impacte, ho fa en profunditat, proposa millores concretes de les formacions a estudi i posa el client (els estudiants) al centre de la recerca.
Este artículo analiza los resultados obtenidos con la evaluación del impacto del Máster en Pedagogía Social y Comunitaria: Liderazgo de la Transformación Socioeducativa (MPS) y presenta las características del método de evaluación propuesto. La necesidad de determinar cuáles son los cambios (tanto personales como laborales) que generan las transformaciones y la voluntad de mejora continua de los programas ha fomentado la puesta en práctica de diferentes mecanismos de evaluación de impacto. Este estudio, además de evaluar genéricamente el impacto, lo hace en profundidad, propone mejoras concretas de las formaciones en estudio y pone al cliente (a los estudiantes) en el centro de la investigación.
This paper analyses the results of the evaluation of the impact of the Master’s in Social and Community Pedagogy: Leadership of Socio-educational Transformation (MPS) and sets out the characteristics of the proposed method of assessment. The need to identify what changes (in personal and employment terms) are generated by the training courses and the commitment to the ongoing improvement of the programmes resulted in the implementation of different mechanisms of impact assessment. This study — which assessed impact not only generically but also in depth — proposes specific improvements to the training courses it looked at and places the clients (the students) at the centre of the research.
12-12-2012
378 - Ensenyament superior. Universitats
Formació -- Avaluació
Lideratge
Transferència d'aprenentatge
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
21 p.
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés Universitat Ramon Llull
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
M1_52.pdf 1.582 MB PDF Versió en català
M1_52.pdf 1.432 MB PDF Versió en castellà

Mostrar el registro completo del ítem