dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Alomar Kurz, Elisabeth |
dc.contributor.author |
Civís, Mireia |
dc.contributor.author |
Coderch, Jorge |
dc.contributor.author |
Cols Catasús, Mercè |
dc.contributor.author |
Marquilles Figueres, Pietat |
dc.date.accessioned |
2014-05-22T11:46:08Z |
dc.date.available |
2014-05-22T11:46:08Z |
dc.date.created |
2006 |
dc.date.issued |
2006 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/230178 |
dc.format.extent |
15 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2006, Núm. 19 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Mestres - Formació |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
dc.subject.other |
Pràctiques (Ensenyament) |
dc.subject.other |
Educació -- Experiències |
dc.title |
Projecte entorn de bones pràctiques educatives: una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
La intenció d'aquest article és presentar I'experiencia pedagbgica
portada a terme als estudis de magisteri -especialitat educació
infantil-, durant el curs 2004105 i 2005/06.
El treball que presentem és fruit d'un projecte que neix en el context
de la reflexió que comporta la implementacio del sistema europeu de
transferencia i acumulació de crPdits (ECTS) en els estudis superiors,
de la inquietud d'innovar i del convenciment de la importincia que
té treballar de manera cooperativa i interdiscipliniria en el si d'un
centre educatiu.
El treball té com a finalitat donar impuls a la cultura de la qualitat
a través de la detecció, del seguiment, de la difusió i de l'intercanvi
de les bones practiques a l'etapa d'educació infantil que es porten a
terme en els centres d'ensenyament on els estudiants de primer
curs realitzen les seves prictiques, i ensenyar i aprendre a treballar
cooperativament. La manera més 16gica d'emfasitzar l'us del coneixement i les habilitats
dels estudiants dins d'un marc cooperatiu, tal com es trobaran
quan siguin membres de la societat, és dedicar molt de temps a
l'aprenentatge d'aquestes habilitats en relacions cooperatives amb
els altres. Uohnson i Johnson, 1977, p.62-63)
S'ha treballat de manera cooperativa i interdisciplinhria, tant pel
que fa al professorat de les diferents assignatures implicades (Seminari/
Practicum, Noves Tecnologies Aplicades a l1EducaciÓ i Educació Plhstica)
com en la forma d'organització del treball a l'aula per part de l'alumnat
en equips cooperatius. |