Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/230178

Projecte entorn de bones pràctiques educatives: una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari
Alomar Kurz, Elisabeth; Civís, Mireia; Coderch, Jorge; Cols Catasús, Mercè; Marquilles Figueres, Pietat
La intenció d'aquest article és presentar I'experiencia pedagbgica portada a terme als estudis de magisteri -especialitat educació infantil-, durant el curs 2004105 i 2005/06. El treball que presentem és fruit d'un projecte que neix en el context de la reflexió que comporta la implementacio del sistema europeu de transferencia i acumulació de crPdits (ECTS) en els estudis superiors, de la inquietud d'innovar i del convenciment de la importincia que té treballar de manera cooperativa i interdiscipliniria en el si d'un centre educatiu. El treball té com a finalitat donar impuls a la cultura de la qualitat a través de la detecció, del seguiment, de la difusió i de l'intercanvi de les bones practiques a l'etapa d'educació infantil que es porten a terme en els centres d'ensenyament on els estudiants de primer curs realitzen les seves prictiques, i ensenyar i aprendre a treballar cooperativament. La manera més 16gica d'emfasitzar l'us del coneixement i les habilitats dels estudiants dins d'un marc cooperatiu, tal com es trobaran quan siguin membres de la societat, és dedicar molt de temps a l'aprenentatge d'aquestes habilitats en relacions cooperatives amb els altres. Uohnson i Johnson, 1977, p.62-63) S'ha treballat de manera cooperativa i interdisciplinhria, tant pel que fa al professorat de les diferents assignatures implicades (Seminari/ Practicum, Noves Tecnologies Aplicades a l1EducaciÓ i Educació Plhstica) com en la forma d'organització del treball a l'aula per part de l'alumnat en equips cooperatius.
2006
378 - Ensenyament superior. Universitats
Mestres - Formació
Aprenentatge cooperatiu
Pràctiques (Ensenyament)
Educació -- Experiències
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
15 p.
Artículo
Artículo
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull
Aloma, 2006, Núm. 19
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
103523-154630-1-PB.pdf 268.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Simon i Llovet, Jordi; Alomar Kurz, Elisabeth; Aramburu, Inés; Castillo Garayoa, José Antonio; Davins, Montserrat; Pérez Testor, Carles; Valls Vidal, Clara