dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Baqués i Trenchs, Marian |
dc.date.accessioned |
2014-05-16T09:05:14Z |
dc.date.available |
2014-05-16T09:05:14Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/229726 |
dc.format.extent |
8 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2009, Núm. 23-24 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Estratègies d'aprenentatge |
dc.subject.other |
Cognició en els infants |
dc.title |
Aprendre estratègies : aproximació experimental |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest article recull una aproximació experimental de les estratègies
i els procediments d’aprenentatge, amb una recerca sobre els estils
cognitius dels infants. Queda clar que els infants són preferentment
visuals, segons el constructe de La Garanderie. Es fan unes propostes
de futur sobre cap on hauria d’anar l’aprendre a aprendre. |