To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/21941

Analysing Professional Discourse in Interactive Learning: Integrating Historical and Situational Perspectives
Torras Virgili, M. Eulàlia; Barberà Gregori, Elena
-computer-based training
-professional discourse
-interactive learning environments
-computer-mediated communications
-formació basada en l'ordinador
-discurs professional
-entorns d'aprenentatge interactius
-comunicació virtual
-formación basada en el ordenador
-discurso profesional
-entornos de aprendizaje interactivos
-comunicación virtual
The original publication is available at http://www.aace.org/pubs/jilr/default.htm
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
Gijselaers, Hieronymus J. M; Barberà Gregori, Elena; Kirschner, Paul A.; de Groot, Renate H. M
Barberà Gregori, Elena; Gros Salvat, Begoña; Kirschner, Paul
Badia Garganté, Toni; Barberà Gregori, Elena; Guasch Pascual, Teresa; Espasa Roca, Anna
 

Coordination

 

Supporters