To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/21941

Analysing Professional Discourse in Interactive Learning: Integrating Historical and Situational Perspectives
Torras, Eulàlia; Barberà Gregori, Elena
2014-05-15
computer-based training
professional discourse
interactive learning environments
computer-mediated communications
formació basada en l'ordinador
formación basada en el ordenador
discurs professional
discurso profesional
entorns d'aprenentatge interactius
entornos de aprendizaje interactivos
comunicació virtual
comunicación virtual
The original publication is available at http://www.aace.org/pubs/jilr/default.htm
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Teberosky, Ana; Coromina Cabeceran, Júlia; Barberà Gregori, Elena
Monereo i Font, Carles; Barberà Gregori, Elena; Castelló, Montserrat; Gómez Alemany, Isabel; Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa; Valls Giménez, Enric
Romero Velasco, Margarida; Hyvonen, Pirkko; Barberà Gregori, Elena
 

Coordination

 

Supporters