Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/229109

Llegir per a ensenyar a llegir
Garreta i Torner, Francesc
L‘article fa una crítica de la pràctica educativa als nivells d’ensenyament d’infantil i primària pel que fa a la utilització de la literatura com a eina de coneixement. Reconeix l’educador com un referent fonamental en el desenvolupament de l'hàbit lector dels alumnes i, per això, proposa una profunda revisió dels principis teòrics i metodològics de aquesta pràctica. Assenyala aspectes que caldria revisar, com ara el de l'experiència lectora del mateix mestre que té la responsabilitat, no tan sols d'ensenyar a llegir i a escriure, sinó de formar bons lectors.
2008-06
0 - Generalitats
Lectura
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
12 p.
Article
Article
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna
Aloma, 2008, Núm. 22
         

Full text files in this document

Files Size Format
Aloma 22_Francesc Garreta.pdf 141.3 KB PDF

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters