To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21340
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Guevara Casanova, Iolanda |
dc.contributor.author | Punsola Panavera, Ignasi |
dc.date | 2013-06-26 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/21340 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Computer-assisted instruction |
dc.subject | Mathematics--Computer-assisted instruction |
dc.subject | Matemàtiques |
dc.subject | Vídeo i animacions |
dc.subject | Exercicis resolts |
dc.subject | Screencast |
dc.subject | Aprenentatge autònom |
dc.subject | Activitats |
dc.subject | Estadística 3r ESO |
dc.subject | Ensenyament assistit per ordinado |
dc.subject | Matemàtica -- Educació secundària obligatòria |
dc.title | Creació i ús de recursos de “screencasting” -vídeos i animacions- per aprofundir el treball a l’aula i promoure l’aprenentatge autònom. Aplicació a la unitat didàctica d’estadística de 3r d’ESO. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |