Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21340

Creació i ús de recursos de “screencasting” -vídeos i animacions- per aprofundir el treball a l’aula i promoure l’aprenentatge autònom. Aplicació a la unitat didàctica d’estadística de 3r d’ESO.
Punsola Panavera, Ignasi
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Guevara Casanova, Iolanda
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Computer-assisted instruction
Mathematics--Computer-assisted instruction
Matemàtiques
Vídeo i animacions
Exercicis resolts
Screencast
Aprenentatge autònom
Activitats
Estadística 3r ESO
Ensenyament assistit per ordinado
Matemàtica -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem