Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21324
Título: | La deconstrucció de l’aula. Proposta de recursos tècnics i didàctics per a l’aplicació del model de “Classe Invertida” (Flipped Classroom) |
---|---|
Autor/a: | Garcia Madero, José Luis |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Salud Puig, Josep |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació -Education -- Effect of technological innovations on -Tecnologia -Vídeo -Estratègia -Classe invertida -Screencast -Deures -Flipped classroom -Motivació -Atenció a la diversitat -Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo fin de máster |
Editor: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Compartir: |