Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21324

La deconstrucció de l’aula. Proposta de recursos tècnics i didàctics per a l’aplicació del model de “Classe Invertida” (Flipped Classroom)
Garcia Madero, José Luis
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Salud Puig, Josep
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació
-Education -- Effect of technological innovations on
-Tecnologia
-Vídeo
-Estratègia
-Classe invertida
-Screencast
-Deures
-Flipped classroom
-Motivació
-Atenció a la diversitat
-Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem