To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21324

La deconstrucció de l’aula. Proposta de recursos tècnics i didàctics per a l’aplicació del model de “Classe Invertida” (Flipped Classroom)
Garcia Madero, José Luis
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Salud Puig, Josep
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació
Education -- Effect of technological innovations on
Tecnologia
Vídeo
Estratègia
Classe invertida
Screencast
Deures
Flipped classroom
Motivació
Atenció a la diversitat
Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters