Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/22897

Open access transversal debates as e-learning tools: an experience in environmental sustainability teaching
Cornadó Bardón, Còssima; Ramos Sanz, Anna Alexandra
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Construccions Arquitectòniques I; Universitat Politècnica de Catalunya. REARQ - Rehabilitació i Restauració Arquitectònica; Universitat Politècnica de Catalunya. GAT - Grup d´Arquitectura i Tecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura
Àrees temàtiques de la UPC::Recursos generals
E-Learning
E-learning for environmental sustainability
E-moderating
E-learning projects and experiences
Distance learning
University networks
Ensenyament virtual -- Congressos
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Ramos Galino, Fernando Juan; Ramos Sanz, Anna Alexandra
Díaz Gómez, César; Ravetllat Mira, Pere Joan; Garcia-Almirall, M. Pilar; Cornadó Bardón, Còssima; Vima Grau, Sara