Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/21266

¿Jugar para aprender o aprender jugando?
Rosano Aguilar, Jose Antonio
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Hernández Fernández, Antonio
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
Technological innovations -- Study and teaching (Secondary)
Information technology -- Study and teaching (Secondary)
Video games
Tecnología
Aprendizaje Basado en Juegos
Nativos Digitales
Informática
Videojuegos
Metodología
Programación
Prensky
Innovacions tecnològiques -- Educació secundària obligatòria
Tecnologia de la informació -- Educació secundària obligatòria
Videojocs
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem