To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21218
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència i Enginyeria Nàutiques |
---|---|
dc.contributor | Rodríguez Castillo, Manuel |
dc.contributor.author | Redondo Garcia, Albert |
dc.date | 2014-02-19 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/21218 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Enginyeria naval |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Nàutica::Arquitectura naval |
dc.subject | Assentament dels vaixells (Equilibri ) |
dc.subject | Marine engineering. |
dc.subject | Naval architecture. |
dc.subject | Trimat |
dc.subject | Flotabilitat |
dc.subject | Estabilitat dels vaixells |
dc.subject | Buc, Teoria del |
dc.subject | Llast (Vaixells) |
dc.title | Optimització del trimat dels vaixells de la naviera CMA – CGM. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |