dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Arias Pujol, Eulàlia |
dc.contributor.author |
Pacheco Pérez, Meritxell |
dc.contributor.author |
Cabré, Víctor |
dc.contributor.author |
Castillo Garayoa, José Antonio |
dc.contributor.author |
Echevarría Pérez, Ramón |
dc.contributor.author |
Gómez Hinojosa, Antonia Maria |
dc.contributor.author |
Herrero Esquerdo, Olga |
dc.contributor.author |
Pérez Testor, Carles |
dc.contributor.author |
Rusiñol Estragués, Jordi |
dc.date.accessioned |
2014-03-27T10:59:01Z |
dc.date.available |
2014-03-27T10:59:01Z |
dc.date.created |
2014-03 |
dc.date.issued |
2012 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/227401 |
dc.format.extent |
17 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2011, Núm. 29 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Competències bàsiques -- Ensenyament universitari |
dc.subject.other |
Avaluació psicològica |
dc.subject.other |
Entrevista clínica |
dc.title |
Plantilla d'observació i avaluació de competències (POAC) : millora de la qualitat docent en l'avaluació psicològica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
378 - Ensenyament superior. Universitats |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Els autors, un grup de professorat que imparteix docència al 3r curs de la Llicenciatura en Psicologia, reflexionen sobre el procés d’ensenyament- aprenentatge i les competències a assolir pels estudiants dins el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior. Considerant la rellevància de l’avaluació psicològica i de l’entrevista com a eina fonamental per a dur-la a terme, es centren en l’objectivació, definició i operacionalització de les competències necessàries per desenvolupar un procés diagnòstic de qualitat en el nou pla d’estudis. S’exposen diferents experiències pilot de treball amb grups reduïts d’estudiants. La reflexió sobre la tasca docent genera la creació de la Plantilla d’Observació i Avaluació de Competències (POAC 33), i de la seva versió abreujada (la POAC 14). Es clou l’article constatant que ambdós instruments es mostren útils i pràctics tan per a l’ensenyament de les competències com per a la seva avaluació. |