Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/227397

Desenvolupament de les competències transversals d'intervenció : disseny del seminari de 4t curs de psicologia
Farriols Hernando, Núria; Fernández Puig, Victòria M.; Vilaregut i Puigdesens, Anna; Cabré, Víctor; Corbella Santomà, Sergi; Bruna i Rabassa, Olga; Ros Martrat, Eulàlia; Pacheco Pérez, Meritxell; Cano i Ortiz, Maria Isabel; Chaves, Antonio
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
L’objectiu principal d’aquest projecte és concretar la manera de desenvolupar les competències transversals del futur psicòleg de grau en el seminari de 4rt curs, tenint present les matèries a les que està vinculat i la coherència de tot el curriculum de grau. Els objectius específics són tres: 1) integrar l’experiència de més de quinze anys al seminari de 4rt curs al nou pla d’estudis, 2) definir les estratègies d'ensenyament-aprenentatge i els instruments didàctics que afavoreixin l'assoliment dels objectius establerts i, 3) reflexionar sobre l’avaluació del seminari tot establint criteris compartits. El mètode ha estat el del treball cooperatiu, partint de les competències transversals a treballar al seminari. El resultat és una guia de treball comú que estableix unes bases mínimes per garantir un nivell d’assoliment de competències transversals, especialment les relacionades amb la intervenció psicològica, amb respecte per a totes les orientacions teòriques i perfils professionals. Les competències bàsiques les hem relacionat amb els eixos identitaris de Blanquerna com són: Saber (conèixer les principals orientacions teòriques), Saber Ser (gestió de les emocions) i Saber Fer (treballar en equip, comunicar, intervenir). Les diferents activitats s’han integrat en els eixos de les competències bàsiques i en els diferents moments temporals del seminari (inici, desenvolupament i finalització).
2012
378 - Ensenyament superior. Universitats
Competències bàsiques -- Ensenyament universitari
Ensenyament -- Treball en equip
Psicologia
Eixos transversals
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
19 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2011, Núm. 29
         

Full text files in this document

Files Size Format
Tematica_NuriaFarriols.pdf 1.321 MB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Del Cerro, Susana; Chaves, Antonio; Ros Martrat, Eulàlia; Martí, Margarita; Soler, Guillem; Moreno Pérez, Carlos M.; Cifre, Ignacio; Noguera, Manel; Lugo, Oriol; Isanta Isanta, M. Carme; Pintado, Ignacio; Monzonis, Robert
Bruna i Rabassa, Olga; Ros Martrat, Eulàlia; Cucurella, Eulàlia; Signo, Sara; Dalmau-Jordà, Carla; Brocal, Mariona
Corbella Santomà, Sergi; Botella, Lluís; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pacheco Pérez, Meritxell
Gómez Hinojosa, Maria Antonia; Botella, Lluís; Corbella Santomà, Sergi; Herrero Esquerdo, Olga; Pacheco Pérez, Meritxell
Herrero Esquerdo, Olga; Rodríguez, Eva; Botella, Lluís; Corbella Santomà, Sergi; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Pacheco Pérez, Meritxell
 

Coordination

 

Supporters