Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/227232

La Docència de l'avaluació psicològica des d'una perspectiva integradora i professionalitzadora
Arias Pujol, Eulàlia; Bruna i Rabassa, Olga; Echevarría Pérez, Ramón; Castillo Garayoa, José Antonio; Subirana, Judit; Signo, Sara
Es presenta un projecte de millora de la qualitat docent, iniciat durant el curs acadèmic 2009-2010, en el qual es desenvolupà un treball conjunt amb les assignatures de Psicodiagnòstic, Psicologia Clínica Infantil i Neuropsicologia per tal de dissenyar un mòdul adreçat als alumnes de tercer de Grau en Psicologia, posant en comú les aportacions més recents en l’àmbit de l’avaluació i el diagnòstic psicològic, amb la finalitat d’afavorir la formació clínica dels estudiants. La finalitat d’aquest projecte era l’elaboració d’una proposta de Pla Docent del mòdul d’Avaluació i Diagnòstic Psicològic II, integrant els resultats de la metodologia plantejada en els seminaris i en coherència amb el plantejament del mateix mòdul, que s’imparteix, prèviament, durant el primer quadrimestre, tot intentant establir connexions entre les tres matèries. L’objectiu final és oferir als estudiants un plantejament modular integrador que els permeti assolir les competències previstes en el pla d’estudis de l’Espai Europeu d’Educació Superior. Entre les propostes per a aquest mòdul es presenta el treball d’un cas interdisciplinari des de les franges de petit grup, com també un plantejament de les matèries de forma conjunta i coordinada. En aquest projecte també s’ha volgut tenir en compte la valoració dels mateixos estudiants, que han estat partícips del procés.
2012
378 - Ensenyament superior. Universitats
Avaluació psicològica
Ensenyament universitari
Interdisciplinarietat en l'ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
(c) Revista Aloma
14 p.
Artículo
Artículo
Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull
Aloma, 2011, Núm. 29
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Tematica_EulaliaArias.pdf 1.305 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Arias Pujol, Eulàlia; Pacheco Pérez, Meritxell; Cabré, Víctor; Castillo Garayoa, José Antonio; Echevarría Pérez, Ramón; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pérez i Testor, Carles; Rusiñol Estraques, Jordi
Bruna i Rabassa, Olga; Subirana, Judit; Puyuelo Sanclemente, Miguel; Virgili Tejedor, Carles; Villalta Gil, Victòria; Signo, Sara
Subirana, Judit; Bruna i Rabassa, Olga; Virgili Tejedor, Carles; Signo, Sara; Palma, Carolina
Bruna i Rabassa, Olga; Subirana, Judit; Signo, Sara