To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/52309

El caso de Carlos: aprendiendo a través de casos
Dorio Alcaraz, Inmaculada
Universitat de Barcelona
2014-03-20
-Orientació educativa
-Metodologia
-Estudi de casos
-Educational counseling
-Methodology
-Case studies
cc-by-nc-nd (c) ICE UB, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Book Part
Institut de Ciències de l’Educació UB
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Llosa, Josep; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Ferrater Martorell, Cèsar; Figuera Gazo, Pilar; Grifols, J. A.; Jou i Mirabent, David, 1953-; Martínez, Ma. Celia; Redaño, Àngel; Torrado Fonseca, Mercè; Vives i Santa-Eulàlia, Eduard
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Forner, Àngel; Dorio Alcaraz, Inmaculada; González, Ramona; Latorre, Antonio
Barbosa Torralbo, José; Figuera Gazo, Pilar; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Fonrodona Baldajos, Gemma; González Azón, María del Carmen; Prades Nebot, Anna; Torrado Fonseca, Mercè
 

Coordination

 

Supporters