To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/20982
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Soler Vila, Pol |
dc.date | 2013-11-28 |
dc.identifier.citation | PRISMA-88422 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/20982 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Aspectes econòmics |
dc.subject | High speed trains |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | Rendibilitat del tren d'Alta Velocitat Madrid-Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |