Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/225294

Facebook: usos i motivacions de la creació i el consum de continguts per part dels estudiants de segon cicle d’ESO de Barcelona
Soler Selva, Marc
Terrón Blanco, José Luis (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Facebook
Joves - Xarxes socials
Intrenet i adolescents
Programari d'aplicació - Aspectes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
17 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
SolerSelva_Presentacion_TFM_MUCAP.pdf 446.1 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters