¿Cultura como último recurso para el servicio público? : Uso del término "cultura" en los documentos legislativos e institucionales de la CCMA y la RTVA
Hoyos López, Gloria
Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 86 p.
Resum: En una coyuntura en la que la pervivencia de los servicios públicos (de radiodifusión) es cuestionada a diario, la función cultural de éstos es presentada como elemento diferenciador fundamental con respecto a los medios públicos y por ende, razón para su supervivencia. Esta circunstancia ha propiciado que se haya extendido el uso del término cultura en todo lo relativo a los medios públicos, aunque no se haga explícita su definición.
Resum: Con este trabajo nos proponemos aproximarnos al uso de "cultura" que presentan los textos legislativos e institucionales de dos corporaciones públicas autonómicas: la CCMA y la RTVA.
Resum: En una conjuntura en la qual la pervivència dels serveis públics (de radiodifusió) és qüestionada diàriament, la seva funció cultural és presentada com a element diferenciador fonamental pel que fa als mitjans públics i, per tant, raó per a la seva supervivència. Aquesta circumstància ha propiciat que s'hagi estès l'ús del terme cultura en tot el relatiu als mitjans públics, encara que no es faci explícita la seva definició.
Resum: Amb aquest treball ens proposem aproximar-nos a l'ús de la paraula "cultura" que presenten els textos legislatius i institucionals de dues corporacions públiques autonòmiques: la CCMA i la RTVA.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Audiovisuals ; Espanya ; Legislació



86 p, 702.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-03-09, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir