Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/224322

Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor
Blázquez Vera, Daniel
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco,
25-02-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Marques comercials
Marques de fàbrica
Supermercats
Consum (Economia)
Crisi econòmica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
151 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-BLAZQUEZ-2013.pdf 2.645 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem