Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/224322

Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor
Blázquez Vera, Daniel
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco,
2014-02-25
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Marques comercials
Marques de fàbrica
Supermercats
Consum (Economia)
Crisi econòmica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
151 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-BLAZQUEZ-2013.pdf 2.645 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters