dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia |
dc.contributor.author |
Nin Sadurní, Virginia |
dc.date.accessioned |
2014-02-25T09:37:20Z |
dc.date.available |
2014-02-25T09:37:20Z |
dc.date.created |
2013-09 |
dc.date.issued |
2014-02-25 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/224319 |
dc.description.abstract |
Són dos els objectius del present treball: el primer, poder comprendre si la presència
dels psicòlegs educatius als centres escolars resulta ser veritablement necessària i,
per tant, útil, per al conjunt de la Comunitat escolar; el segon, esbrinar quins són els
factors que faciliten i possibiliten una pràctica psicopedagògica eficaç a les escoles.
Per a això, es realitza una anàlisi històrica del desenvolupament de la
psicopedagogia, es descriuen les seves funcions, els models d’intervenció, els
elements en els quals s’ha de recolzar la seva pràctica de treball i el conjunt de
mesures que fan efectiva la seva actuació. A partir d’aquesta anàlisi es comprova
que no només és necessària la seva presència, sinó que una pràctica eficaç pot ser
possible. |
dc.format.extent |
104 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Psicologia pedagògica |
dc.subject.other |
Escoles |
dc.title |
La necesidad de la práctica psicopedagógica en los centros escolares |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
159.9 - Psicologia |
dc.embargo.terms |
cap |