Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/224319

La necesidad de la práctica psicopedagógica en los centros escolares
Nin Sadurní, Virginia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia
Són dos els objectius del present treball: el primer, poder comprendre si la presència dels psicòlegs educatius als centres escolars resulta ser veritablement necessària i, per tant, útil, per al conjunt de la Comunitat escolar; el segon, esbrinar quins són els factors que faciliten i possibiliten una pràctica psicopedagògica eficaç a les escoles. Per a això, es realitza una anàlisi històrica del desenvolupament de la psicopedagogia, es descriuen les seves funcions, els models d’intervenció, els elements en els quals s’ha de recolzar la seva pràctica de treball i el conjunt de mesures que fan efectiva la seva actuació. A partir d’aquesta anàlisi es comprova que no només és necessària la seva presència, sinó que una pràctica eficaç pot ser possible.
25-02-2014
159.9 - Psicologia
Psicologia pedagògica
Escoles
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
104 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-NIN-2013.pdf 723.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio