Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/224019

Anàlisi de la imatge turística percebuda pels agents orgànics: El cas de Girona
Planas Rodríguez, Mireia
Camprubí Subirana, Raquel; Universitat de Girona. Facultat de Turisme
Anàlisi empírica de la imatge turística de la ciutat de Girona que transmeten els agents orgànics mitjançant els blogs d’Internet i, a partir d’aquí, deducció de quina és la imatge percebuda pels turistes potencials
19-02-2014
Imatge turística -- Catalunya -- Girona
Turisme -- Màrqueting -- Innovacions tecnològiques
Tourism -- Catalonia -- Girona
Tourism -- Marketing -- Technological innovations
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem