dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica |
dc.contributor |
Bargalló Perpiñá, Ramón |
dc.contributor.author |
Arola Martinez, Albert |
dc.contributor.author |
Cortada Palau, Arnau |
dc.date |
2014-01-08 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/20652 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Motors::Motors elèctrics |
dc.subject |
Electric vehicles |
dc.subject |
Vehicles elèctrics |
dc.title |
Dimensionat integral d'un sistema elèctric de tracció d'un vehicle elèctric |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
En el present projecte s’ha realitzat una recerca i estudi dels diferents components que s’incorporen al sistema de tracció del vehicle elèctric, el qual serà desenvolupat per l’equip EUETIB e-Tech Racing per a la prova de la Formula Student Spain de Montmeló l’estiu del 2014.
L’objectiu del projecte és determinar la millor configuració del sistema de propulsió elèctric del vehicle, amb la finalitat de realitzar, amb les millors prestacions, les proves que es portaran a terme durant la Formula Student Spain 2014. S’ha cercat la configuració òptima per a realitzar les proves de la competició.
El sistema de propulsió d’un vehicle elèctric, altrament anomenat Powertrain, està format per diferents components: motors elèctrics, seguidament un sistema d’emmagatzematge i finalment un sistema de control sobre aquestes parts. En cada una d’aquestes seccions es fa un estudi per extreure’n el màxim potencial, sempre sota la normativa establerta de la Formula Student. Per tant, el present projecte incorpora tot l’estudi realitzat per a poder determinar i avaluar els diferents components del sistema de propulsió. |