Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/20331
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Sánchez Borrás, Marta |
dc.contributor.author | Bellera Benito, Marta |
dc.date | 2013-11-18 |
dc.identifier.citation | PRISMA-99467 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/20331 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Railroads |
dc.subject | Análisis coste beneficio |
dc.subject | costes externos |
dc.subject | Alta Velocidad ferroviaria |
dc.subject | externalidades ambientales |
dc.subject | monetización |
dc.subject | análisis de senibilidad |
dc.subject | Transport ferroviari |
dc.title | Trascendencia de las externalidades ambientales en la valoración socioeconòmica de proyectos de Alta velocidad ferroviaria |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |