Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/221755

Consumer acceptance of high pressure processed beef-based chilled ready meals: The mediating role of food-related lifestyle factors
Sorenson, Douglas; Henchion, Maeve; Marcos Muntal, Begonya; Ward, Paddy; Mullen, Anne Maria; Allen, Paul
IRTA. Recerca i Tecnologia Agroalimentàries
2011
663/664 - Aliments i nutrició. Enologia. Olis. Greixos
Consumidors -- Preferències
Cuina preparada amb antelació
Altes pressions (Tecnologia)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
32 p.
Artículo
info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Elsevier
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Sorenson_2011.pdf 516.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Clariana Orduña, Maria; Valverde, Juan; Wijngaard, Hilde; Mullen, Anne Maria; Marcos Muntal, Begonya
Marcos Muntal, Begonya; Aymerich Calvet, Mª Teresa; Garriga Turón, Margarita; Monfort i Bolivar, Josep M.