Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/220754

Les Estratègies d'accés a la universitat via cicle formatiu de grau superior
Ustrell Ibarz, Marina
Merino Pareja, Rafael; Miguel Quesada, Francisco J.; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Les inèrcies de la institució educativa avancen a un ritme més pausat que els reptes socials que es plantegen, donant com a una de les conseqüències el fet que l'origen social continua sent un factor explicatiu de l'èxit educatiu.Són moltes les teories que apunten que l'economia global en la qual estem immersos requereix d'un augment dels requeriments educatius col•lectius. És en aquest context en el qual analitzarem l'accés a la Universitat des dels Cicles Formatius de Grau Superior partint de la hipòtesi que aquesta és una via que afavoreix la consecució del'objectiu d'augmentar els titulats superiors, sota un prisma d'equitat d'oportunitats.
2012
Cicles formatius de grau superior
Equitat
Accés a la universitat
378 - Ensenyament superior. Universitats
Universitats -- Admissió
Igualtat d'oportunitats educatives
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
166 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFM_mustrellibarz.pdf 1.676 MB PDF

Mostra el registre complet del document