To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/20772

Effects of self-regulatory focus and the dimensions of social influence on the perceived media richness
Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GIOPACT - Grup de recerca d´Igualtat d´Oportunitats en l´Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Comunicació dins de l'organització
Communication in organizations
Organizational communication
Media richness
Channel expansion theory
Regulary focus theory
Comunicació en l'empresa
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Springer
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Armengol, Xavier; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María
Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María; Fernández Alarcón, Vicenç
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María
Lozares, Ivan; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç
Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç
 

Coordination

 

Supporters