Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/47810

Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulació en l'estudiant d'infermeria. Valoració de l'avaluació continuada en l'assignatura Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010)
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Puig Llobet, Montserrat; Honrubia Pérez, María; Lluch Canut, Ma. Teresa
Universitat de Barcelona
Infermeria
Educació superior
Tutoria (Ensenyament)
Avaluació contínua
Nursing
Higher education
Tutoring (Teaching)
Continuous evaluation
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2011
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Àgora d'Infermeria SRL
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Lluch Canut, Ma. Teresa; Rigol Cuadra, Assumpta; Miguel López de Vergara, Ma. Dolores; Ugalde Apalategui, Mercedes; Honrubia Pérez, María; Sabater Mateu, Ma. Pilar