To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/47810

Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulació en l'estudiant d'infermeria. Valoració de l'avaluació continuada en l'assignatura Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010)
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Puig Llobet, Montserrat; Honrubia Pérez, María; Lluch Canut, Ma. Teresa
Universitat de Barcelona
Resum: En el nou model derivat de l"Espai Europeu d"Educació Superior (EEES), l"ensenyament aprenentatge (E-A) es centra en l"estudiant, enfront del rol més destacat del professor en l"ensenyament tradicional. El procés d"experimentació al que assistim en el nostre medi, requereix la valoració de les primeres experiències. Objectiu: L"objectiu d"aquest estudi és identificar si la metodologia utilitzada en l"assignatura Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut, en el Grau d"Infermeria a l"Escola d" infermeria de la Universitat de Barcelona, està ben enfocada per assolir una avaluació continuada de qualitat. Metodologia: Es presenta a traves d"un estudi descriptiu. La població estudiada mitjançant un qüestionari, ha estat els estudiants dels quatre grups de primer curs, del primer any de desenvolupament del Grau d"Infermeria en el nostre Centre, passades el curs acadèmic 2009-2010, amb una mostra total de 221 alumnes. Conclusions: Els resultats permeten tres franges interpretatives: 1) qualificació de notable que fa referència a la modalitat disciplinar i experiència docent del professorat, 2) qualificació entre notable i aprovat referida a la metodologia didàctica i organitzativa, 3) qualificació d"aprovat que fa referència a les tutories.
Infermeria
Educació superior
Tutoria (Ensenyament)
Avaluació contínua
Nursing
Higher education
Tutoring (Teaching)
Continuous evaluation
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2011
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Àgora d'Infermeria SRL
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Honrubia Pérez, María; Isla Pera, Ma. Pilar (María Pilar); López Matheu, Carme; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ribas, M. Engracia; Pardo, A.; Puig Llobet, Montserrat; Rigol Cuadra, Assumpta; Rozas García, M. Rosa; Sánchez Zaplana, Isabel; Valls Molins, Roser
Lluch Canut, Ma. Teresa; Rigol Cuadra, Assumpta; Miguel López de Vergara, María Dolores; Ugalde Apalategui, Mercedes; Honrubia Pérez, María; Sabater Mateu, Ma. Pilar
 

Coordination

 

Supporters