To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/8556

Una Anàlisi comparativa del coneixement de català de l'alumnat castellano-parlant autòcton i l'alumnat hispà en finalitzar l'educació infantil a Catalunya
Vila, Ignasi; Oller, Judith; Fresquet, Montserrat
Hem realitzat una recerca en la qual hem avaluat, a la finalització de l’últim curs de parvulari, el coneixement de català de l’alumnat de 50 centres de Catalunya que escolaritzen alumnat immigrant. En aquest article presentem les dades obtingudes —sobre comprensió oral, lectura i escriptura— per l’alumnat autòcton castellà i l’alumnat al·lòcton castellà, així com les seves condicions d’escolarització
2013-11-05
Català en l'ensenyament
Catalan language in education
Immersió lingüística
Immersion method (Language teaching)
Tots els drets reservats
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Publicacions de l'Abadia de Montserrat; Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters