Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/20526

Comparing two LEGO Robotics-Based Interventions for Social Skills Training with Children with ASD
Albo-Canals, J.; Díaz Boladeras, Marta; Angulo Bahón, Cecilio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Robòtica
Robotics
Autism
Robòtica
Autisme
Infants autistes
Robots -- Projectes i construcció
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Navarro, Joan; Sancho-Asensio, Andreu; Garriga, Carles; Albo-Canals, J.; Ortiz-Villajos Maroto, Julio; Raya Giner, Cristóbal; Angulo Bahón, Cecilio; Miralles, David
Larriba, Ferran; Raya Giner, Cristóbal; Angulo Bahón, Cecilio; Albo Canals, Jordi; Díaz Boladeras, Marta; Boldú, Roger
Díaz Boladeras, Marta; Andrés, Amara; Casacuberta Bagó, Judit; Angulo Bahón, Cecilio
Díaz Boladeras, Marta; Sàez Pons, Joan; Angulo Bahón, Cecilio
Díaz Boladeras, Marta; Andrés, Amara; Casacuberta Bagó, Judit; Angulo Bahón, Cecilio