Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/219513

Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph'
Barbero González, Victoria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Fondevila i Gascón, Joan Francesc,
Aquest treball té com a objecte l’anàlisi de la implantació de la hipertextualitat, la multimedialitat, la interactivitat i la publicitat com a elements vertebradors de la premsa digital internacional. Primerament, es descriuen de forma teòrica els meritats elements. A continuació, es presenten els resultats de l’estudi empíric desenvolupat, analitzant els anteriors factors, sobre quatre capçaleres digitals internacionals. Finalment, concloem que la implantació de les variables estudiades es troba en fase d'expansió, tot i que encara lluny del nivell òptim d'explotació; també que els diaris europeus són més proclius a fomentar l'ús de la hipertextualitat, mentre els americans prefereixen la multimedialitat; que els principals problemes a superar seran les formes tradicionals de pensar i treballar així com la falta d'inversió generalitzada i, per acabar, que el futur passarà per continuar en la línia de treball sense oblidar-se d'evolucionar.
2013-10-31
Hipertext
Sistemes multimèdia
Interactivitat
Publicitat
Premsa electrònica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
84 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC_BARBERO_2013.pdf 730.8 KB PDF

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters