Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/219513

Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph'
Barbero González, Victoria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Fondevila i Gascón, Joan Francesc,
31-10-2013
Hipertext
Sistemes multimèdia
Interactivitat
Publicitat
Premsa electrònica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
84 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC_BARBERO_2013.pdf 730.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados