Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/46394

Construcció de la identitat professional com a eina per el desenvolupament dels valors professionals
Giner, Antoni; Perez Clemente, Gemma
Universitat de Barcelona
La formació inicial aporta al docent la base de la seva identificació professional, peròés en la formació permanent, quan el docent ja està exercint, on aquest treball d'aprenentatgecom a tutor pren el seu ple significat, ja que és en el dia a dia on el docent ha de desenvolupartotes les competències per donar resposta a les necessitats que se li presenten a l'aula i, d’aquesta forma, poder construir progressivament la seva pròpia identitat professional tot identificant quins són els valors que l’acompanyaran en la seva tasca tutorial i aprenent a gestionar el seu procés emocional tan en l’aspecte de construcció personal com en l’exercici de la tasca tutorial i docent. En aquesta comunicació s'exposa el model formatiu que se segueix per a la construcció d'identitat de docent com a tutor. S'exposa el marc conceptual i el procés i els resultats de les avaluacions realitzades a l’alumnat en el màster del curs 2011-12.
Podeu consultar les jornades completes a: http://hdl.handle.net/2445/46286
27-09-2013
Educació emocional
Educació en valors
Congressos
Emotional education
Values education
Congresses
cc-by-nc-nd (c) Giner et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
ICE UB
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Calero, Noemí; Correa, Felipe; Cousiño, José Antonio; Fernández, Gloria; Giner, Antoni; Jiménez, Virtudes; Montañés, Cristina; Trigo, Rosa María; Vanrell, Carmen
Barredo Gutiérrez, Blanca; Bisquerra Alzina, Rafael; Blanco Cuch, Aida; Giner, Antoni; Pérez Escoda, Núria; Tey, Amèlia
Barredo Gutiérrez, Blanca; Bisquerra Alzina, Rafael; Blanco Cuch, Aida; Giner, Antoni; Pérez Escoda, Núria; Tey, Amèlia