dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Santana López, Eva |
dc.contributor.author |
Cartil Benaiges, Joan Robert |
dc.date.accessioned |
2013-09-19T11:57:35Z |
dc.date.available |
2013-09-19T11:57:35Z |
dc.date.created |
2013-06 |
dc.date.issued |
2013-09-19 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/217714 |
dc.format.extent |
109 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Construcció de marca (Màrqueting) |
dc.subject.other |
Màrqueting personal |
dc.subject.other |
Mercat de treball |
dc.subject.other |
Desenvolupament professional |
dc.subject.other |
Web semàntica |
dc.title |
La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0 |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència. |